Details:

Name City Unity College Nicosia Phone +35722332333 Email seminars@cityu.ac.cy

Παράθεση Φαγητών και Ποτών Για Τραπεζοκόμους

Το πρόγραμμα κατάρτισης προτίθεται να καλύψει τις ανάγκες εργοδοτουμένων σε ξενοδοχεία και εστιατόρια στη θέση του Τραπεζοκόμου. Για το σκοπό του προγράμματος έχουν αξιοποιηθεί τα Πρότυπα Επαγγελματικών Προσόντων, τα οποία έχουν ετοιμασθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΑνΑΔ σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους και ειδικούς του επαγγέλματος.

Σκοπός του προγράμματος είναι να παρασχεθούν γνώσεις, να αναπτυχθούν ικανότητες και δεξιότητες με στόχο οι εργοδοτούμενοι στα τμήματα της τραπεζοκομίας σε ξενοδοχεία και εστιατόρια να καταστούν πιο παραγωγικοί. Πρόσθετα, σκοπός είναι η προσφορά ψηλού επιπέδου ποιοτικής εξυπηρέτησης, η προβολή θετικής εικόνας του ξενοδοχείου/εστιατορίου, η ποιότητα στην προσφερόμενη εξυπηρέτηση των πελατών και η διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Στόχοι σεμιναρίου

  • Να γίνει κατανοητός ο ρόλος του επαγγέλματος του Τραπεζοκόμου και η σημασία του τμήματος Εστιατορίων
  • Να καλλιεργηθεί πνεύμα επαγγελματικής συμπεριφοράς και να κατανοήσουν οι καταρτιζόμενοι τις απαιτήσεις του επαγγέλματος του Τραπεζοκόμου
  • Να γνωρίζουν τη διαδικασία λήψης παραγγελίας από τον πελάτη
  • Να γνωρίζουν το εδεσματολόγιο και να είναι σε θέση να προτείνει προϊόντα/υπηρεσίες για αύξηση των πωλήσεων
  • Να γνωρίζουν τους τρόπους σερβιρίσματος και παρουσίασης των φαγητών
  • Να είναι σε θέση να σερβίρουν φαγητά και ποτά στο τραπέζι
  • Να είναι σε θέση να παρουσιάζουν και να σερβίρουν κρασί σε πελάτη
  • Να εξυπηρετούν σωστά τους πελάτες και χειρίζονται ορθά τα παράπονά τους
  • Να γίνει κατανοητή η ανάγκη προσφοράς ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • Να υπάρξει ομοιομορφία στην εξυπηρέτηση πελατών που να αντανακλά την εικόνα του ξενοδοχείου
  • Να ενδυναμωθεί η ικανότητα των εργοδοτουμένων του Τμήματος Εστιατορίων με απώτερο σκοπό την υπέρβαση των προσδοκιών του πελάτη
  • Να δημιουργηθούν ψηλά επίπεδα επαγγελματισμού των υπαλλήλων πρώτης γραμμής που εκπροσωπούν το ξενοδοχείο/εστιατόριο σε διάφορα είδη επαφών με τον πελάτηΝα υιοθετούν μεθοδολογίες ορθολογικής διάθεσης αναλωσίμων
  • Να αντιλαμβάνονται την ανάγκη σωστής διαχείρισης αποθεμάτων
  • Να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα αποθέματα και τα κόστη
  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου