Details:

Name City Unity College Nicosia Phone +35722332333 Email seminars@cityu.ac.cy

Καινοτόμες Λειτουργίες Διαχείρισης Front Office

Το πρόγραμμα κατάρτισης προτίθεται να καλύψει τις ανάγκες των εργοδοτουμένων των ξενοδοχείων στη θέση του Υπάλληλου Υποδοχής. Για το σχεδιασμό του προγράμματος, έχουν αξιοποιηθεί τα Πρότυπα Επαγγελματικών Προσόντων, τα οποία έχουν ετοιμασθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΝΑΔ σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους και ειδικούς του επαγγέλματος. Σκοπός του προγράμματος είναι να παρασχεθούν γνώσεις, να αναπτυχθούν ικανότητες και δεξιότητες με στόχο οι εργοδοτούμενοι στο τμήμα της υποδοχής του ξενοδοχείου να καταστούν πιο παραγωγικοί. Πρόσθετα, σκοπός είναι η προσφορά ψηλού επιπέδου ποιοτικής εξυπηρέτησης, η προβολή θετικής εικόνας του ξενοδοχείου, η ποιότητα στην προσφερόμενη εξυπηρέτηση των πελατών και η διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Με την αποπεράτωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Να γίνει κατανοητός ο ρόλος του επαγγέλματος του υπάλληλου υποδοχής και η σημασία του τμήματος της Υποδοχής,
  • Να καλλιεργηθεί πνεύμα επαγγελματικής συμπεριφοράς και να κατανοήσουν οι καταρτιζόμενοι τις απαιτήσεις του επαγγέλματος του τμήματος Υποδοχής,
  • Να χειρίζονται τις αφίξεις και αναχωρήσεις των πελατών,
  • Να επικοινωνούν αποτελεσματικά καθόλη τη διάρκεια της παραμονής των πελατών,
  • Να προωθούν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου και να χειρίζονται τους λογαριασμούς των πελατών,
  • Να Προωθούν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου και να χειρίζονται τους λογαριασμούς των πελατών,
  • Να εξυπηρετούν σωστά τους πελάτες και να χειρίζονται ορθά τα παράπονά τους,
  • Να γίνει κατανοητή η ανάγκη προσφοράς ποιοτικής εξυπηρέτησης,
  • Να υπάρξει ομοιομορφία στην εξυπηρέτηση πελατών που να αντανακλά την εικόνα του ξενοδοχείου,
  • Να ενδυναμωθεί η ικανότητα των εργοδοτουμένων του τμήματος Υποδοχής με απώτερο σκοπό την υπέρβαση των προσδοκιών του πελάτη,
  • Να δημιουργηθούν ψηλά επίπεδα επαγγελματισμού των υπαλλήλων πρώτης γραμμής που εκπροσωπούν το ξενοδοχείο σε διάφορα είδη επαφών με τον πελάτη.