Details:

Name City Unity College Nicosia Phone +35722332333 Email seminars@cityu.ac.cy

Διαχείριση και Βελτίωση Πελατειακών Σχέσεων

Η Ανάγκη κατάρτισης εστιάζεται στην επιδίωξη των οργανισμών να βελτιώσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ποιοτική Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών να διατηρήσουν και πετύχουν την αύξηση του πελατολόγιου και να αντιμετωπίσουν το έντονο ανταγωνισμό.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Εξυπηρετούν του πελάτες σωστά και επαγγελματικά
  • Εξυπηρετούν τους πελάτες ποιοτικά και αποτελεσματικά
  • Αποπτύσουν και διατηρούν καλές σχέσεις με τους πελάτες μέσω της ανάπτυξης ευγενούς χειρισμού, καλής επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων, καθώς και τεχνικών συμπεριφοράς και επαφής