Εταιρικές στρατηγικές χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια στους συμμετέχοντες για να μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα οποία απευθύνονται στις ανάγκες τους με σκοπό να προβάλουν την εταιρεία ή τον οργανισμό τους, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ακόμα και τον εαυτό τους.
Η ανάμειξη με τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αρκετές φορές αυθόρμητη και προσωπική και πολλές φορές ξεφεύγει από τον επαγγελματικό τρόπο χρήσης. Ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα. Το σεμινάριο αυτό θα προσφέρει στους συμμετέχοντες την απαραίτητη γνώση και τα εργαλεία για τη σωστή και επαγγελματική χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Μέσω των ασκήσεων πρακτικής, οι συμμετέχοντες καλούνται να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους ώστε να διαφοροποιηθούν από τη μεγάλη μάζα χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Γνωρίζοντας ότι στον τομέα της διαφήμισης δαπανούνται μεγάλα ποσά, η διαφήμιση μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελεί ένα μικρού κόστους τρόπο προβολής της εταιρείας. Στόχοι Σεμιναρίου
  • Η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Η κατανόηση της δύναμης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του Marketing.
  • Η διάκριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και η κατανόηση της δύναμης τους.
  • Η κατανόηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην προβολή της εταιρείας / οργανισμού.
  • Η κατανόηση της αλληλεπίδρασης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με τα υπόλοιπα εργαλεία του online marketing.
  • Η επίδειξη του ορθού τρόπου χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Ανάλυση case studies και ομάδική εργασία για δημιουργία στρατηγικής.
  • Ανάπτυξη και χρήση τη δημιουργικότητας για αποτελεσματικές στρατηγικές των Social Media.
Ανάλυση Περιεχομένου Ενοτήτων
1. Ανάλυση των Social Media (SM)

1.1 Ο ρόλος των social media στο marketing plan

1.2 Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM

1.3 Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM

1.4 Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση

1.5 Στατιστικά στοιχεία των SM

1.6 Τα social media στην Κύπρο

2. Στρατηγική των Social Media

2.1 Διαμόρφωση στρατηγικής

2.2 Αναπροσαρμογή του Online Marketing στις αλλαγές

2.3 Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική

2.4 Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα

2.5 Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM

3. Public Relations και Social Media

3.1 Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων

3.2 Η σημασία των social media στις Δημόσιες Σχέσεις / Reputation Management

3.3 Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)

3.4 Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων

4. Blog marketing

4.1 Δημιουργία Blog

4.2 Το blog ως μέρος της στρατηγικής Marketing

4.3 Ο ρόλος του blog στην προώθηση/προβολή μιας εταιρείας/οργανισμού

4.4 Τεχνικές προώθησης του blog

4.5 Tips για blogs

5. Κινητά & Social Media

5.1 Mobile application marketing

5.2 Η σημασία και η χρήση των social media μέσω κινητών

5.3 Mobile apps για Facebook, twitter

Case Study: Επιτυχημένες πρακτικές marketing μέσω κινητών τηλεφώνων και social media

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Όνομα

Email

Τίτλος Σεμιναρίου

Λεπτομέρειες

Αίτηση Ενδιαφέροντος Συμμετοχής σε Σεμινάριο
Κατεβάστε την Αίτηση Ενδιαφέροντος Συμμετοχής σε Σεμινάριο εδώ
 

Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με το City Unity College Nicosia για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 22 332333 ή αποστείλετε e-mail στο g.markatos@cityu.ac.cy

Πληροφορίες Προγράμματος

Σχετικά Προγράμματα

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Αφήστε Μήνυμα
close slider

ΑΦΗΣΤΕ ΜΗΝΥΜΑ