Σύγχρονες στρατηγικές κοινωνικής δικτύωσης και προώθησης

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια στους συμμετέχοντες για να μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα οποία απευθύνονται στις ανάγκες τους με σκοπό να προβάλουν την εταιρεία ή τον οργανισμό τους, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ακόμα και τον εαυτό τους.
Η ανάμειξη με τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αρκετές φορές αυθόρμητη και προσωπική και πολλές φορές ξεφεύγει από τον επαγγελματικό τρόπο χρήσης. Ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.

Το σεμινάριο αυτό θα προσφέρει στους συμμετέχοντες την απαραίτητη γνώση και τα εργαλεία για τη σωστή και επαγγελματική χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσω των ασκήσεων πρακτικής, οι  συμμετέχοντες καλούνται να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους ώστε να διαφοροποιηθούν από τη μεγάλη μάζα χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Γνωρίζοντας ότι στον τομέα της διαφήμισης δαπανούνται μεγάλα ποσά, η διαφήμιση μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελέι ένα μικρού κόστους τρόπο προβολής της εταιρείας.

Στόχοι Σεμιναρίου:
  • Η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Η κατανόηση της δύναμης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του Marketing.
  • Η διάκριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και η κατανόηση της δύναμης τους.
  • Η κατανόηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην προβολή της εταιρείας / οργανισμού.
  • Η κατανόηση της αλληλεπίδρασης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με τα υπόλοιπα εργαλεία του online marketing.
  • Η επίδειξη του ορθού τρόπου χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Ανάλυση case studies και ομάδική εργασία για δημιουργία στρατηγικής.
  • Ανάπτυξη και χρήση τη δημιουργικότητας για αποτελεσματικές στρατηγικές των Social Media.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Αφήστε Μήνυμα