Επαγγελματίας πωλητής σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εφόδια ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στη θέση ενός επαγγελματία πωλητή σε περιόδους οικονομικής κρίσης.
Το επάγγελμα του Επαγγελματία πωλητή μπορεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και στις απαιτήσεις της αγοράς.

Επίσης, οι συμμετέχοντες, μετά την λήξη του σεμιναριου, θα είναι ικανοί να κάνουν μια εοιτυχιμένη παρουσίαση πώλησης, αναπτύσσοντας τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών, προς τον πελάτη, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του. Ο πωλητής θα πρέπει να κατανοεί τις ανάγκες των πελατών του καθώς και να αποτρέπει τυχόν ενδοιασμούς, μετατρέποντας τους σε ευκαιρίες. Η πώληση προϊόντων και η παροχή υπηρεσιών είναι αναγκαία και ως εκ τουτου, η σωστή προώθηση τους αποτελέι την βασική αρχή για να μπορέσει να πετύχει τους στόχους του. Ο πωλητής θα πρέπει να είναι ικανός να προωθεί σωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του προς τον πελάτη ώστε να επέλθει η συμφωνία.

Η εμφάνιση και η  συμπεριφορά του πωλητή καθώς και η συνεργασία του με την ομάδα του είναι βασική προϋπόθεση στο να διατηρήσει ευχαριστημένους τους πελάτες και να πετύχει την πώληση.

Επίσης, ο πωλητής θα πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε δυνατό και αποτελεσματικό μέσο, το οποίο είναι χρήσιμο ώστε να εξυπηρετήσει το πελατολόγιο του.

Αντιλαμβανόμενοι τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στη αγορά σήμερα καθώς και το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, προωθούμε το πιο πάνω σεμινάριο το οποίο αποτελεί δυνατό προσόν για κάθε πωλητή.

Στόχοι Σεμιναρίου:

  • Η ορθή αξιολόγηση της συμπεριφοράς των πελατών, των αναγκών και των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν τους πελάτες.
  • Η σωστή και έγκυρη αναγνώριση των ιδιοτήτων του προϊόντος ή της υπηρεσίας που έχει στην διάθεση του ο πωλητής.
  • Η υποστήριξη των προϊόντων και των υπηρεσιών.
  • Η αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών με βάση την κερδοφορία.
  • Ο εντοπισμός της σύνδεσης μεταξύ των χαρακτηριστικών των προϊόντων και της οφέλειας τους.
  • Η σωστή και αποτελεσματική αξιολόγιση των στοιχείων των πελατών με σκοπό την ανάπτυξη των πωλήσεων.
  • Η ανάλυση και η αξιολόγηση του πελατολογίου προσεγμένη πελάτη προς πελάτη.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support